Zavolejte nám 777 812 202
(Po–Pá, 8–16h)

Jak nastavit poštovního klienta

Naše e-mailové servery umožňují automatickou konfiguraci poštovních účtů v e-mailových klientech Gmail, Outlook, Thunderbird pouhým zadáním adresy a hesla. Podrobnější instrukce pro ruční nastavení naleznete v návodu níže.

V e-mailovém klientovi nastavte následující údaje.

Příjem pošty:

POP3

Server pro příchozí poštu: mailproxy.webglobe.cz

Port: 995 (zabezpečení SSL) / 110 (bez šifrování)

IMAP

Server pro příchozí poštu: mailproxy.webglobe.cz

Port: 993 (zabezpečení SSL) / 143 (bez šifrování)

Odesílání pošty:

SMTP

Server odchozí pošty: mailproxy.webglobe.cz

Port: 587 (zabezpečení TLS) / 465 (zabezpečení SSL) / 25 (bez šifrování)

(server vyžaduje ověření)

---

Vysvětlivky:

Uživatel/E-mail = vaše přidělená e-mailová adresa, např. uzivatel@domena.cz

Heslo = přidělené heslo

POP3 = emaily si stahujete k sobě do počítače

IMAP = e-maily na serveru se synchronizují s vašimi zařízeními jako notebook, mobil, tablet a pod.

 

Pokud máte s nastavením problém, kontaktujte nás.

 

Webový klient

Nechcete používat žádného poštovního klienta a nebo se potřebujete občas k e-mailu přihlásit na jiném počítači či mobilu? Využít můžete webového klienta, který najdete na adrese https://webmail.webglobe.cz/. Přihlašovací jména a hesla jsou stejná.

Možnosti webmailu:

  • Více než 70 jazykových lokalizací
  • Plná podpora formátovaných HTML emailů
  • Tvorba e-mailů v HTML vč. příloh
  • Adresář
  • Rychlé vyhledávání v adresáři při psaní
  • Přeposílání zpráv vč. přílohy
  • Správa a kompletní podpora IMAP složek
  • Vyhledávání ve zprávách a kontaktech
  • Podokno s náhledem vybrané zprávy

 

« Zpět na stránku Podpora